Aplicatia perfecta de lifestyle in Moldova
08:20, 1 Martie 2012
, IN PRO

Ghimpu bate apropouri: Cineva se crede imparatul lumii! Suntem gata sa discutam si alte candidaturi


Nu spun nici ”da”, nici ”nu”. Liberalii nu au hotarat inca da o vor accepta sau nu pe Veronica Bacalu. In acelasi timp, liderul PL Mihai Ghimpu a declarat pentru Europa Libera ca PL este gata sa examineze si alti candidati propusi de PLDM si PD.

 

”Daca ei renunta sa o invite pe doamna Bacalu, pentru ca sa discutam si sa ne spunem punctul de vedere asupra acestui candidat si propun sa discutam alte candidaturi, noi suntem gata sa discutam si alte candidaturi. Noi vrem sa alegem presedintele, noi nu suntem pentru alegeri anticipate, cu toate ca Partidul Liberal nu are probleme în caz de alegeri anticipate. Noi, din contra, suntem în crestere”, a specificat Mihai Ghimpu.

 

De cealalta parte, liderul PL sustine ca PLDM si PD au propus intentionat candidati care sa nu fie pe placul liberalilor. „Sa nu ne dicteze noua altii, pentru ca a dictat miroase si nu numai azi, dar si în alte cazuri. Noi suntem capabili sa luam decizii de unii singuri. Noi nu am spus ca parasim Alianta, noi doar dorim sa fie mai responsabili si sa lase jocurile de pe la spate. Si este straniu sa auzi ca daca o votati, candidatul vine, daca nu-l votati candidatul nu vine. Interesant. Ce aici e joaca de copii, ca daca îmi dai bomboana te ascult, sau spal papusa cum zic copiii. Nu aici nu poate fi asa, trebuie sa fim responsabili, asta înseamna dictat, presiune, cineva se crede ca deja este împaratul lumii”, a punctat Ghimpu.

 

Intrebat daca socialistii ar putea veni cu propuneri de candidati, Ghimpu a raspuns categoric: ”Ei o sa vina cînd o sa se întoarca tîca de la cimitir. Ce ei au 61 de voturi?”

 

Liderul PL spune ca nu va vota pentru declansarea alegerilor anticipate, dar ca PD si PLDM ar putea face acest lucru impreunca cu PCRM. „Alegeri anticipate nu pot avea loc fara votul Partidului Liberal. Procedura de declansare poate avea loc ori cu noi, ori cu comunistii. Daca nu vor cu noi si cineva îsi asuma acest lucru cu Partidul Comunistilor sa numeasca data alegerilor, poftim, dar sa-si asume si raspunderea”, a explicat Ghimpu.

Alte ştiri despre: Mihai Ghimpu, Veronica Bacalu, Vlad Filat,

Comentarii
Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

08:46, 1 Martie 2012

In crestere? Pe dracu! (de Ion)

PL nu are sanse sa intre la guvernare daca provoaca alegeri anticipate! Ghimpu se comporta iresponsabil! Trebuia sa participe la identificarea candidaturii! Acumel e marele arbitru!

09:31, 1 Martie 2012

mda (de pff)

PL'ul va rupe pe toti, BRAVO d-l Ghimpu!

09:32, 1 Martie 2012

In crestere? Pe dracu! (de Ion)

PL nu are sanse sa intre la guvernare daca provoaca alegeri anticipate! Ghimpu se comporta iresponsabil! Trebuia sa participe la identificarea candidaturii! Acumel e marele arbitru!

STEFAN (de SUNT DE LA CAHUL SI IL SUSTIN MEREU PE D. GIMPU , ESTE CORECT PL ESTE IN CRESTERE ,O SA VEDETI , ESTE CEL MAI ADECVAT PARTID CORECT SI CINSTIT , UN PARTIT CARE ESTE DE PARTEA POPORULUI BASTINAS, )

D. GIMPU ESTE O VALOARE MARE PENTRU BASARABIEA , ESTE UN POLITICIAN CU CARACTR SI ONESC. BRAVO PL SI D. GIMPU..

09:39, 1 Martie 2012

otto (de otto)

Dl Ghimpu e preocupat de soarta acestui popor necajit si nu de jocurile murdare ale lui Filat, Plahotniuc si Lupu. De ce oare nu puteti intelege?Doar candidatura dl Nantoi a fost una foarte inteligenta, dar ei na-u acceptat-o. Este evident, ca dl Nantoi na-r fi acceptat nici un joc murdar ghindit de acesti "afaceristi".

09:40, 1 Martie 2012

Bravo,d.Ghimpu (de Anita)

Foarte corect....Numai prin transparenta si discutii cu candidatii la postul de presedinte.....se poate valuta.Cum sa votezi pe cineva,fara a cunoaste?Bravo,d.Ghi mpu.Clar,ca sunteti cei mai tari.Numai ca,la multi nu le place,p/u ca li se termina distractiile.....

09:52, 1 Martie 2012

Bacalu să stea acolo unde este... (de ŢEPEŞ)

…………ajunge atâta vorbă de Bacalu , parcă ar fi vorba de regina Angliei,vorbim mulţi şi multe de toate ,însă nimeni nu se gândeşte pentru ce merite ,ca Bacalu să fie Preşedinte de Ţară ,…că s-a dus din Ţară de 12 ani ,….aşa dar s-o luăm de la început ,ea a fost propusă sub preşedenţia komunistului LUCINSCHII,de el ca vice guvernator la banca naţională ,unde a găsit-o el e altă vorbă…. se ştie bine că în anii ceea ,anume de banca Nationala,nu se plăteau pensile , salarile ,cu lunile ,anii şi de ce - banii erau învârtiţi în bancă pentru aş face lor procente la buznările lor ,asta-I NUMAI un fact care a adus la înbogaţirea lor,sărăcia în Ţară şi cu situoaţia dată ,pe komunişti la putere,…acuma se pune întrebarea pentru aşa merit s-o punem Preşedinte de Ţară, pentru hausul şi sărăcia de atunci ,care au participat ,numiţii indivizi…..cum a ajuns ,ea acuma, unde a ajuns , nu e greu de loc de înţeles ,….cum ajung unele femei,pe atunci tinere şi frumoase , la posture înalte ,vorba ceea….…..mai ales fiind specialist în domeniul Bancar,……dacă dumneaei ,ca mulţi alţii ,prin diferite căi prin munti si paduri,cu bani plătiţi mari pentru drumul dea ajunge acolo şi cine a mers în felul ăsta ştie bine prin câte se trece , şi acolo prin mintea ei sa ajungă unde a ajuns , ar fi altă vorbă,.....D-l Ghimpu ar fi bine să nu o voteze ,este în America ,n-a avut nevoe de Ţară , la să stee mai departe acolo …..iar daca lui filat si lupu asa de tare le place de ea ,pai sa- si o ia lor ,da nu pentru a conduce o Tara ,in asa situoatie,…….DOM NULE GHIMPU nici untr-un caz –N-O VOTATI,populatia constienta cu totii este inpotriva ei???!!!

10:07, 1 Martie 2012

CORECT (de BOGDAN)

Bravo dl Ghimpu noi stim ca dumnevoastre sunteti cel mai corect.

10:28, 1 Martie 2012

JOS (de LIA)

JOS LIBERALII GHIMPU SI CHIRTOACA

10:42, 1 Martie 2012

In crestere? Pe dracu! (de Ion)

PL nu are sanse sa intre la guvernare daca provoaca alegeri anticipate! Ghimpu se comporta iresponsabil! Trebuia sa participe la identificarea candidaturii! Acumel e marele arbitru!

wc (de inesa)

tu ion si tatatu sinteti niste rahati , sa ne saruti in fund pe bastinasi

12:19, 1 Martie 2012

Bravo PL ,Bravo M. GHIMPU (de ion si ileana)

Sunt ferm convins ca PL este in crestere sunt suta la suta icrezut ca PL-ul procedeaza corect , BRAVO PL si sa va tineti pozitia pina la sfirsit pentru ca doar voi ati ramas speranta poporului BASARABEAN

12:57, 1 Martie 2012

zz (de corect)

Bravo dl Ghimpu

12:59, 1 Martie 2012

JOS (de LIA)

JOS LIBERALII GHIMPU SI CHIRTOACA

jos cu timpiti ca tine (de roror)

oare cit de Mare idiot sau idioata trebuie sa fii ca sa nu vezi ce se intimpla..... cred ca tot atit de mare ca si Filat si Lupu care vor sa o puna de bacalu asta in fruntea tarii

13:11, 1 Martie 2012

papusile (de sasa)

Bacalu in cel mai scurt timp va fi acceptata si de Ghimpu fiindca este promovata de peste ocean. Filat singur nu o cunoaste bine pe Bacalu doar din "odnoclasniki'. Scenariul Georgiei cu Saacasfili va fi impus si RM.

13:42, 1 Martie 2012

Cine altul? (de DRED)

Cine Îmi arată un politician care a răspuns direct la majoritatea întrebărilor incomode și provocatoare, fără a umbla cu fofîrlica? Restul sunt din categoria care la orice întrebare pusă încep cu un șablon pregătit din timp: - Dacă broasca ar avea păr ... La acest șablon pot să adaug (ari fi mai corect un așa răspuns): - Dacă broasca ar avea păr ... atunci comuniștii ar avea păduchi, democrații purici și stejarul fără frunze.

13:46, 1 Martie 2012

Bravo, GHIMPU (de Speranta)

RESPECT, domnu GHIMPU. Sus, PL

13:47, 1 Martie 2012

JOS (de LIA)

JOS LIBERALII GHIMPU SI CHIRTOACA

jos deLia (de otto)

Auzi Lia? dl Ghimpu isi iubeste poporul, deacea lupta pentru prosperitatea lui! Tu , insa, chind strigi jos Ghimpu, de fapt, pe cine aperi? Ori nu ai nimic cu acest popor mult patimit. De fapt nu cred ca intelegi ceva din toate acestea.

13:51, 1 Martie 2012

In crestere? Pe dracu! (de Ion)

PL nu are sanse sa intre la guvernare daca provoaca alegeri anticipate! Ghimpu se comporta iresponsabil! Trebuia sa participe la identificarea candidaturii! Acumel e marele arbitru!

nu ghimpu (de aa)

e slabut la cap saracu. fapa putere nu poate tri si gata. ma tem sa ma gindesc ca el a fost presedintele parlamentului si a tarii.

15:10, 1 Martie 2012

In crestere? Pe dracu! (de Ion)

PL nu are sanse sa intre la guvernare daca provoaca alegeri anticipate! Ghimpu se comporta iresponsabil! Trebuia sa participe la identificarea candidaturii! Acumel e marele arbitru!

SUS PARTIDUL LIBERAL.... (de ŢEPEŞ)

.....aşa cum este Ghimpu ,cu toate neajunsurile însă şi toate cele bune ,este din toţi ,politicenii mai cinstit ,ca aliat a ALIANŢEI ,merge corect ,fară minciuni şi înscenări diferite făcute de filat şi lupu, a avut întotdeauna dreptate în cele înaintate şi spuse de EL , dacă colegii din Alianţă nu l-au susţinut , azi am şi aJuns la cele spuse de El şi la haosul care asistăm cu toţii...la viitoarea votare , Ghimpu, cu oameni noi capabili , ca d-l TEO ,care nu înţeleg de ce a plecat de la PL ,este un om deştept şi patriot ,şi este o mare greşială a lui Ghimpu ca d-lui a eşit din Partid,în principiu în frunte cu d-l CHIRTOACĂ ,PL v-a avea cu mult mai mulţi deputaţi în Parlament ,în primul rând ,oligarhi la ei nu sunt ,merg în viaţă pe principii cinstite şi de-a face ceva pentru Ţară ,.....eu şi pe mulţi voi aghita să fie ei aleşi ,şi la urmă adaug, cele spuse de voronin ,cei mai duşmasni între ei – Că unicul Ghimpu din Alianţă este cinstit şi merge anume pe principele lui adevărate ???!!!

18:11, 1 Martie 2012

alegeri (de sado)

da pin acum credeam ca ghimpu este manipulat de PD si Filad da nu este asa ---SORY-----

18:26, 1 Martie 2012

papusile (de sasa)

Bacalu in cel mai scurt timp va fi acceptata si de Ghimpu fiindca este promovata de peste ocean. Filat singur nu o cunoaste bine pe Bacalu doar din "odnoclasniki'. Scenariul Georgiei cu Saacasfili va fi impus si RM.

fgjsd (de jbnf)

Sa dea Domnul sa ajungem la nivelul economic al Georgiei.

20:46, 1 Martie 2012

Bacalu să stea acolo unde este... (de ŢEPEŞ)

…………ajunge atâta vorbă de Bacalu , parcă ar fi vorba de regina Angliei,vorbim mulţi şi multe de toate ,însă nimeni nu se gândeşte pentru ce merite ,ca Bacalu să fie Preşedinte de Ţară ,…că s-a dus din Ţară de 12 ani ,….aşa dar s-o luăm de la început ,ea a fost propusă sub preşedenţia komunistului LUCINSCHII,de el ca vice guvernator la banca naţională ,unde a găsit-o el e altă vorbă…. se ştie bine că în anii ceea ,anume de banca Nationala,nu se plăteau pensile , salarile ,cu lunile ,anii şi de ce - banii erau învârtiţi în bancă pentru aş face lor procente la buznările lor ,asta-I NUMAI un fact care a adus la înbogaţirea lor,sărăcia în Ţară şi cu situoaţia dată ,pe komunişti la putere,…acuma se pune întrebarea pentru aşa merit s-o punem Preşedinte de Ţară, pentru hausul şi sărăcia de atunci ,care au participat ,numiţii indivizi…..cum a ajuns ,ea acuma, unde a ajuns , nu e greu de loc de înţeles ,….cum ajung unele femei,pe atunci tinere şi frumoase , la posture înalte ,vorba ceea….…..mai ales fiind specialist în domeniul Bancar,……dacă dumneaei ,ca mulţi alţii ,prin diferite căi prin munti si paduri,cu bani plătiţi mari pentru drumul dea ajunge acolo şi cine a mers în felul ăsta ştie bine prin câte se trece , şi acolo prin mintea ei sa ajungă unde a ajuns , ar fi altă vorbă,.....D-l Ghimpu ar fi bine să nu o voteze ,este în America ,n-a avut nevoe de Ţară , la să stee mai departe acolo …..iar daca lui filat si lupu asa de tare le place de ea ,pai sa- si o ia lor ,da nu pentru a conduce o Tara ,in asa situoatie,…….DOM NULE GHIMPU nici untr-un caz –N-O VOTATI,populatia constienta cu totii este inpotriva ei???!!!

Dejavu (de Tepes Voda)

Ghimpu repeta fix miscarile lui Rosca. Iura-Iuda sa catarat in fotoliu de vice a Parlamentului , rasturnind guvernul Sturza, unicul guvern de pina la acest de astazi care a avut capacitati sa guverneze profesionist tara. Se repeta acelasi scenariu, o componenta a cualitiei democratice avind in frunte un om ingimfat si care se pare ca incet incet incepe sa faca paranoe, vrea cu orice pret sa dea jos guvernul. Vad ca D-nu Sturza este bine mersi, administreaza o companie care este cotata foarte bine atit in Basarabia cit si in UE.................. , in schimb Rosca Iura-Iura, sa intors in strada,(multi o sa ma judece dupa urmatoarele cuvinte dar am sa le spun) a ramas fara partid, fara sustinatori, si plus la toate la parasit si familia. Acolo va ajunge si Ghimpu. Imi pare rau, dar daca socialistii dodoniti vor organiza un referendum care se va inscrie in cimpul legal, eu voi vota pentru demiterea lui Chirtoaca. Vreau ca acest ingimfat si anturajul lui sa inteleaga ca gestul care lau facut componentii si sustinatorii PLDM-ului, nu lau facut ca Ghimpu sa-si stearga picioarele de viitorul copiilor nostri. Ghimpu si anturajul lui au spus de nenumarate ori ca dinsii nu participa la identificarea viitorului p-te, pe urma ca ei nu voteaza ca sunt doi, acum cind sa ajuns la o canditatura(si inca ce canditatura, cei care o cunosc stiu despre ce vorbesc)ear cu fosaeala. Vreti alegeri?????????? Spuneti lucrurilor deschis, linga Rosca Iura-Iuda mai este loc, cum stringe dinsul chiteva sute de persoane e loc si pentru PL.................

21:12, 1 Martie 2012

mda (de pff)

PL'ul va rupe pe toti, BRAVO d-l Ghimpu!

Kabum (de Bum)

Lilic....tashi nu te pozori

23:16, 1 Martie 2012

lui dom.Ghimpu (de valeriu)

Daca Veronica Bacalu,aduce contract de la USA,ca MOLDOVA sa fie a 51-lea stat american,apoi Doamne ajuta tarisoara noastra sa fie,cea mai vestita pe PAMINT.MOLDOVA in citeva zile va inflori cum a fost inainte,numai flori si coraci,nu cum acu(banditi si toromaci).Eu traesc aici si vad in toata ziua cum poporul american lucreaza, acum nu lucrez,sunt la pensie.Puneti ideea mea la TOTI din Parlament si scapati Moldova de saracie,o sa va faca MONUMENT la toti care va vota VIITORUL.DOAMNE AJUTA,TARA DOINELOR.AMIN!

07:52, 2 Martie 2012

Dejavu (de Tepes Voda)

Ghimpu repeta fix miscarile lui Rosca. Iura-Iuda sa catarat in fotoliu de vice a Parlamentului , rasturnind guvernul Sturza, unicul guvern de pina la acest de astazi care a avut capacitati sa guverneze profesionist tara. Se repeta acelasi scenariu, o componenta a cualitiei democratice avind in frunte un om ingimfat si care se pare ca incet incet incepe sa faca paranoe, vrea cu orice pret sa dea jos guvernul. Vad ca D-nu Sturza este bine mersi, administreaza o companie care este cotata foarte bine atit in Basarabia cit si in UE.................. , in schimb Rosca Iura-Iura, sa intors in strada,(multi o sa ma judece dupa urmatoarele cuvinte dar am sa le spun) a ramas fara partid, fara sustinatori, si plus la toate la parasit si familia. Acolo va ajunge si Ghimpu. Imi pare rau, dar daca socialistii dodoniti vor organiza un referendum care se va inscrie in cimpul legal, eu voi vota pentru demiterea lui Chirtoaca. Vreau ca acest ingimfat si anturajul lui sa inteleaga ca gestul care lau facut componentii si sustinatorii PLDM-ului, nu lau facut ca Ghimpu sa-si stearga picioarele de viitorul copiilor nostri. Ghimpu si anturajul lui au spus de nenumarate ori ca dinsii nu participa la identificarea viitorului p-te, pe urma ca ei nu voteaza ca sunt doi, acum cind sa ajuns la o canditatura(si inca ce canditatura, cei care o cunosc stiu despre ce vorbesc)ear cu fosaeala. Vreti alegeri?????????? Spuneti lucrurilor deschis, linga Rosca Iura-Iuda mai este loc, cum stringe dinsul chiteva sute de persoane e loc si pentru PL.................

...mda... (de anamir)

...avet-i dreptate...daca v-or alegeri s-a spuna direct,danu s-a se culce seara cu o idee si s-a vina dimineata cu una mai nastrusnica decit cea de aseara...

09:35, 2 Martie 2012

Tema de acasa unde-i ? (de Leonid)

Dl Ghimpu, tema de acasa n-a fost facuta la timp.

09:48, 2 Martie 2012

Dejavu (de Tepes Voda)

Ghimpu repeta fix miscarile lui Rosca. Iura-Iuda sa catarat in fotoliu de vice a Parlamentului , rasturnind guvernul Sturza, unicul guvern de pina la acest de astazi care a avut capacitati sa guverneze profesionist tara. Se repeta acelasi scenariu, o componenta a cualitiei democratice avind in frunte un om ingimfat si care se pare ca incet incet incepe sa faca paranoe, vrea cu orice pret sa dea jos guvernul. Vad ca D-nu Sturza este bine mersi, administreaza o companie care este cotata foarte bine atit in Basarabia cit si in UE.................. , in schimb Rosca Iura-Iura, sa intors in strada,(multi o sa ma judece dupa urmatoarele cuvinte dar am sa le spun) a ramas fara partid, fara sustinatori, si plus la toate la parasit si familia. Acolo va ajunge si Ghimpu. Imi pare rau, dar daca socialistii dodoniti vor organiza un referendum care se va inscrie in cimpul legal, eu voi vota pentru demiterea lui Chirtoaca. Vreau ca acest ingimfat si anturajul lui sa inteleaga ca gestul care lau facut componentii si sustinatorii PLDM-ului, nu lau facut ca Ghimpu sa-si stearga picioarele de viitorul copiilor nostri. Ghimpu si anturajul lui au spus de nenumarate ori ca dinsii nu participa la identificarea viitorului p-te, pe urma ca ei nu voteaza ca sunt doi, acum cind sa ajuns la o canditatura(si inca ce canditatura, cei care o cunosc stiu despre ce vorbesc)ear cu fosaeala. Vreti alegeri?????????? Spuneti lucrurilor deschis, linga Rosca Iura-Iuda mai este loc, cum stringe dinsul chiteva sute de persoane e loc si pentru PL.................

p.TOŢI românii Basarabeni... (de ŢEPEŞ )

......n-am pre vrut să-ţi răspund ,mie personal îmi este clar demult ce politică şi ce fel de politiceni avem de 20ani .. ...Democraţia - se arată mai mult ca o anarhie politică coruptionala ,eu personal nu mai cred în nimeni ,însă îmi spun numai părerea pe care o înţeleg eu la ora actuoală, de unul ori altul din politiceni.....e greu să înţelegi ,cum a fost cu adevărat ,Sturza ,ce a făcut el ,poate pentru cineva a şi făcut , însă pentru poporul întreg ,nimeni nu a făcut nimic ,fiecare în viaţa asta s-a învârtit cum pote să-şi dobândiască bucăţica de pîine.........n-a fost nici odată ordine ,findcă nu se vroia, când în Ţară este haos , cei de la putere pot să fure mai bine şi necontrolaţi......Z ici ,de GHIMPU ,Da , are multe ,neajunsuri ,însă are şi lucruri bune în care n-am văzut la ăştelanţi politiceni ,care se gândesc venind la putere ,înţelegi ce am învedere.... eu ,sunt convins , că nu v-a fi ca roşka ,fiindcă au fost născuţi în diferite familii cu diferită soartă şi mentalitet Naţional....dacă te referi ,la comportarea ,lui Ghimpu ,de azi ,este mai corect ca întotdeauna, şi se vede şi aici că este sustinut de toţi ,şi ca să adaug ,cine n-ar fi Bacalu ,i-a s-a dus să-şi croiască viaţa ei personală ,a avut tot dreptul, noi aici însă avem oameni foarte deştepţi şi cumsecade , care pot fi puşi la postura de Preşedinte ...că dodon ,vrea să facă referendum ,sa-l demită pe Chirtoacă , n-aş crede ,dodon cu cât mai departe se arată cu atât se prosteşte ,in eşirele lui in faţa presei ,...apoi să vorbim cinstit Chirtoacă este la locul lui , se stărue să facă toate cele pentru municipiul Chişinău ,din banii care îi are şi nu îi are ,şi nu este atoputernicul de sus Dumnezeu ,să poată tot ....şi cât n-ar face el ,totdeuna pentru rusafili v-a fi întotdeauna -rău,…deaceea , noi moldovenii Basarabeni trebue sa criticam si sa aratam neajunsurile d-lui Primar CHIRTOACA ,insa cu totii trebue de sustinut pe el, fiindca nu vad alta alternative de om cumsecade….Si la urma as adauga ,ar fi bine ca d-l GHIMPU , sa devie Presedinte de onoare in PL , si sa devina d/l CHIRTOACA ,presedintele partidului ,apoi citi mai multi baeti destepti si patrioti in Partid –asta le-o doresc cincer si succese

13:49, 2 Martie 2012

p.TOŢI românii Basarabeni... (de ŢEPEŞ )

......n-am pre vrut să-ţi răspund ,mie personal îmi este clar demult ce politică şi ce fel de politiceni avem de 20ani .. ...Democraţia - se arată mai mult ca o anarhie politică coruptionala ,eu personal nu mai cred în nimeni ,însă îmi spun numai părerea pe care o înţeleg eu la ora actuoală, de unul ori altul din politiceni.....e greu să înţelegi ,cum a fost cu adevărat ,Sturza ,ce a făcut el ,poate pentru cineva a şi făcut , însă pentru poporul întreg ,nimeni nu a făcut nimic ,fiecare în viaţa asta s-a învârtit cum pote să-şi dobândiască bucăţica de pîine.........n-a fost nici odată ordine ,findcă nu se vroia, când în Ţară este haos , cei de la putere pot să fure mai bine şi necontrolaţi......Z ici ,de GHIMPU ,Da , are multe ,neajunsuri ,însă are şi lucruri bune în care n-am văzut la ăştelanţi politiceni ,care se gândesc venind la putere ,înţelegi ce am învedere.... eu ,sunt convins , că nu v-a fi ca roşka ,fiindcă au fost născuţi în diferite familii cu diferită soartă şi mentalitet Naţional....dacă te referi ,la comportarea ,lui Ghimpu ,de azi ,este mai corect ca întotdeauna, şi se vede şi aici că este sustinut de toţi ,şi ca să adaug ,cine n-ar fi Bacalu ,i-a s-a dus să-şi croiască viaţa ei personală ,a avut tot dreptul, noi aici însă avem oameni foarte deştepţi şi cumsecade , care pot fi puşi la postura de Preşedinte ...că dodon ,vrea să facă referendum ,sa-l demită pe Chirtoacă , n-aş crede ,dodon cu cât mai departe se arată cu atât se prosteşte ,in eşirele lui in faţa presei ,...apoi să vorbim cinstit Chirtoacă este la locul lui , se stărue să facă toate cele pentru municipiul Chişinău ,din banii care îi are şi nu îi are ,şi nu este atoputernicul de sus Dumnezeu ,să poată tot ....şi cât n-ar face el ,totdeuna pentru rusafili v-a fi întotdeauna -rău,…deaceea , noi moldovenii Basarabeni trebue sa criticam si sa aratam neajunsurile d-lui Primar CHIRTOACA ,insa cu totii trebue de sustinut pe el, fiindca nu vad alta alternative de om cumsecade….Si la urma as adauga ,ar fi bine ca d-l GHIMPU , sa devie Presedinte de onoare in PL , si sa devina d/l CHIRTOACA ,presedintele partidului ,apoi citi mai multi baeti destepti si patrioti in Partid –asta le-o doresc cincer si succese

Cu chite ceva sunt de acord............. (de Tepes Voda)

Sunt de acord, Ghimpu dupa greselile monumentale care lea facut un functiile de P-te a Parlamentului si vice a tarii, trebuea sa treaca pe planul 2-i inca inainte de alegerile din 2010, si acum cred ca Chirtoaca era presedinte a parlamentului....... ........... . In ce priveste ce si pentru cine a facut guvernul Sturza, roadele guvernului Sturza lea cules Boronin, si daca Boronin si banda jidaneasca continuau cea ce a inceput guvernul Sturza, acum nu ne mai intrebam ce si pentru cine a facut. D-na Bacalu este o persoana perfecta la functia de presedinte anume reesind din cea ce spui D-ta, ea nu este murdara de cacofonia de la Chisinau, reese ca dinsa nu este datoare in fata a nici un lider actual de partid, nici unei grupari tip pcrm..........., nu poate fi manipulata.......... . Nu stiu cine a propuso, adica a cui a fost ideea, dar la moment, reesind din situatia care sa creat este persoana cea mai potrivita, si D-ta frate TEPES nu ai dreptate cind spui (sa dus sa-si croeasca viata personala), nu stiu daca ai fost la munca peste hotare sa gusti din pinea de gastarbaiter, eu am gustato si pot sa-ti spun ca poti sai pui si miere pe ea, tot una este amara si iti sta in git. Si inca ceva, una din tarile baltice daca nu ma gresesc Letonia cu o femee la presidentie care pina la recapatarea suveranitatii tarii nici nu a locuit in tara . a intrat in UE,NATO si zona SHENGEN. Asa ca lasa D-ta patriotizmul gol a lui Ghimpu si celor citorva mosnegi care il incunjoara, Ghimpu este trecutul, eu vreau un viitor copiilor mei, da nu ingimfari , prostii............. ..........

16:01, 2 Martie 2012

Bravo PL ,Bravo M. GHIMPU (de ion si ileana)

Sunt ferm convins ca PL este in crestere sunt suta la suta icrezut ca PL-ul procedeaza corect , BRAVO PL si sa va tineti pozitia pina la sfirsit pentru ca doar voi ati ramas speranta poporului BASARABEAN

Ghimpu (de Roman)

Cum poti sa fii increzut ca PL creste daca in 2009 a obtinut aproximativ 15%, iar in 2011 10%. Eu nu cred ca partidul lui va creste, el uneori are dreptate dar el nu e tipul de lider de succes. La situatia recenta care s-a creat cu alegera presedintelui, nu cred ca Ghimpu se gindeste in primul rind pentru tara, dar el face totul posibil ca sa-si asigure acoperirea ca dupa alegerea presedintelui sa nu fie eliminat din formula actuala de conducere. El a spus ca acordurile sunt mai importante decit constitutia.

16:18, 2 Martie 2012

Bacalu să stea acolo unde este... (de ŢEPEŞ)

…………ajunge atâta vorbă de Bacalu , parcă ar fi vorba de regina Angliei,vorbim mulţi şi multe de toate ,însă nimeni nu se gândeşte pentru ce merite ,ca Bacalu să fie Preşedinte de Ţară ,…că s-a dus din Ţară de 12 ani ,….aşa dar s-o luăm de la început ,ea a fost propusă sub preşedenţia komunistului LUCINSCHII,de el ca vice guvernator la banca naţională ,unde a găsit-o el e altă vorbă…. se ştie bine că în anii ceea ,anume de banca Nationala,nu se plăteau pensile , salarile ,cu lunile ,anii şi de ce - banii erau învârtiţi în bancă pentru aş face lor procente la buznările lor ,asta-I NUMAI un fact care a adus la înbogaţirea lor,sărăcia în Ţară şi cu situoaţia dată ,pe komunişti la putere,…acuma se pune întrebarea pentru aşa merit s-o punem Preşedinte de Ţară, pentru hausul şi sărăcia de atunci ,care au participat ,numiţii indivizi…..cum a ajuns ,ea acuma, unde a ajuns , nu e greu de loc de înţeles ,….cum ajung unele femei,pe atunci tinere şi frumoase , la posture înalte ,vorba ceea….…..mai ales fiind specialist în domeniul Bancar,……dacă dumneaei ,ca mulţi alţii ,prin diferite căi prin munti si paduri,cu bani plătiţi mari pentru drumul dea ajunge acolo şi cine a mers în felul ăsta ştie bine prin câte se trece , şi acolo prin mintea ei sa ajungă unde a ajuns , ar fi altă vorbă,.....D-l Ghimpu ar fi bine să nu o voteze ,este în America ,n-a avut nevoe de Ţară , la să stee mai departe acolo …..iar daca lui filat si lupu asa de tare le place de ea ,pai sa- si o ia lor ,da nu pentru a conduce o Tara ,in asa situoatie,…….DOM NULE GHIMPU nici untr-un caz –N-O VOTATI,populatia constienta cu totii este inpotriva ei???!!!

Prostia omeneasa (de pt Moldoveni)

daca ai fi un om cu depline facultati mintale nu ai vorbi asa despre o doamna, dac tu ai trait o experienta asemanatoare cu ce ai scris in comentariul tau nu trebuie sa judeci si pe cei din jur ca au avut aceiasi soarta. Dn-a Bacalu merita sa fie presedinte!

09:17, 3 Martie 2012

Prostia omeneasa (de pt Moldoveni)

daca ai fi un om cu depline facultati mintale nu ai vorbi asa despre o doamna, dac tu ai trait o experienta asemanatoare cu ce ai scris in comentariul tau nu trebuie sa judeci si pe cei din jur ca au avut aceiasi soarta. Dn-a Bacalu merita sa fie presedinte!

P.?????.............. (de ŢEPEŞ)

... îmi place când omul ,este deştept ca un om cu părerile contrare arătând în ce eu nu m-am referit corect, ...... în primul rând , de expirenţă care zici , nu am pre înţeles în ce constă vorba , însă dacă am înţeles despre ce -apoi eu sunt de genul masculin,în viaţa mea am lucrat în aşa locuri , că la real am văzut cum unele femei îşi croesc drumul de-a fi înaintată ....mai departe ,Bacalu a fost înaintată de Lucinschii ,pe vremea preşedenţiei lui ,una ştiu precis de atunci ,lumea nu primea salarii şi pensii cu anii ,s-a spus ca banii la Banca Naţională ,unde Bacalu lucra ca vice Guvernator, erau transmişi ,de ce lumea nu-i primeau e simplu ,învârtind aşa sume colosale ,de sute de milioane ,păi câte procente se pot face pe banii cetăţenilor .........la fel pe vremea lui Lucinschii a fostînŢară haos şi sărăcie , azi d- lor o înaintiază dinnou ,să-mi spui acuma , pentru ce merite ???,acele care au fost atunci !!!,….să mă scuzi !!!, de ăştea avem de 20 ani ,sunt de toţi sătul ,de toate făgăduelele şi noi eşim la urmă dinnou în sărăcie…..Tara noastra azi se gaseste intr-o situoatie critica ,ne trebueste un presedinte barbat ,puternic la character, cinstit ,clar lucru si destept ,dea face o schimbare radicala ca Tara sa revina la normalitate si un trai a populatiei ominesc???!!!

09:26, 3 Martie 2012

lui dom.Ghimpu (de valeriu)

Daca Veronica Bacalu,aduce contract de la USA,ca MOLDOVA sa fie a 51-lea stat american,apoi Doamne ajuta tarisoara noastra sa fie,cea mai vestita pe PAMINT.MOLDOVA in citeva zile va inflori cum a fost inainte,numai flori si coraci,nu cum acu(banditi si toromaci).Eu traesc aici si vad in toata ziua cum poporul american lucreaza, acum nu lucrez,sunt la pensie.Puneti ideea mea la TOTI din Parlament si scapati Moldova de saracie,o sa va faca MONUMENT la toti care va vota VIITORUL.DOAMNE AJUTA,TARA DOINELOR.AMIN!

Bravo (de Leonid)

Bravo

09:39, 3 Martie 2012

ghimpu bate apropouri (de vasile)

Bravo Ghimpu.

12:57, 3 Martie 2012

Ghimpu (de Roman)

Cum poti sa fii increzut ca PL creste daca in 2009 a obtinut aproximativ 15%, iar in 2011 10%. Eu nu cred ca partidul lui va creste, el uneori are dreptate dar el nu e tipul de lider de succes. La situatia recenta care s-a creat cu alegera presedintelui, nu cred ca Ghimpu se gindeste in primul rind pentru tara, dar el face totul posibil ca sa-si asigure acoperirea ca dupa alegerea presedintelui sa nu fie eliminat din formula actuala de conducere. El a spus ca acordurile sunt mai importante decit constitutia.

.,. (de rex)

rau te gindesti de ghimpu, ca se starue nu stiu ce loc in pakament...prostii. DAR SA NE UITAM REAL , VORONIN V N ,CE CREZI CA VRIA DIN POLITICA MD, FILAT V, , DIMA DIACOV, TU CREZI CA ACESTI INDIVIZI AU INTERESE PENTRU RM, SI D-L GHIMPU INTERESE DE PARTID SAU PERSONALE , NU INTOCMAI CA CEI POMENITI MAI SUS, CU DEPOZITE DE MILIOANE FURATE, EI SE GINDESC SA NU FIE DEPOSEDATI DE BANII PUPLICI, EI NAU NIMIC CU BINELE TARII, NUMAI MILOANELE NU STIU CUM SA LE MENTINA, GOANA DUPA PUTERE ESTE ACOPERIRIA LOR ,DE PROCURORI SI MINIA POPORULUI....

17:22, 3 Martie 2012

JOS (de LIA)

JOS LIBERALII GHIMPU SI CHIRTOACA

radu (de ghita de la )

tu esti prost,dar de tot.